sâmbătă, 1 iunie 2013

Sticla decorat cu chit de cuţit







Nu, nu, nu va imaginati ca eu am golit sticla!
Este doar obiectul pe care am sa il decorez la urmatorul meu proiect.


In urma cu cateva saptamani am vazut un tutorial pe facebook aici.
M-am gandit sa incerc si eu chitul de cuţit si in nici un caz ”chitul de cutit” asa cum mi-am imaginat si am inteles eu.

Totul parea asa usor din imagini si mi-am zis hai sa fac si eu. A trecut vreo saptamana pana am reusit sa achizitionez si eu chitul. Bun, chitul il am, ce mai am nevoie ? A, da, mult spor. Cred ca de vreo 2 saptamani sta cutia cu chit in dulap. Abia azi am avut buna dispozitie de a face ceva cu el.





E mult mai greu decat pare in imagini. Sau poate ca nu e asa de greu, cat e mult de lucru, dar a fost distractiv. Am sa mai repet aceasta operatiune si pe viitor. Nu de alta dar mai am cel putin 900 grame de chit.






De ce am ales IAR maci ?
Pai, nu doar pentru ca e sezonul lor, dar si pentru am ajuns sa fiu obsedata de ei.

Enjoy !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu