sâmbătă, 1 iunie 2013

CLAFOUTIS

Am citit despre aceasta prajitura, am vazut poze dar nu am reusit sa si mananc din ea. Prin urmare m-am pus pe treaba.

Am vazut multe retete si combinatii de fructe, dar eu am folosit-o pe aceasta. Se face foarte repede. 












Tot ce ai nevoie este:                                               

                          

  • cirese (sau orice alte fructe)
  • 3 oua  
  • 100 gr zahar
  • 100 gr faina
  • 200 ml lapte
  • 1 varf de cuțit de sare
  • 1 bucata de unt




Cum se face? Simplu!
Punem ouale intr-un castron, le batem bine dupa care adaugam zaharul, varful de sare si faina, le amestecam pe toate, in cele din urma adaugam laptele si amestecam in continuare. Dupa ce compozitia s-a omogenizat o adaugam in tava unsa cu unt si pe fundul careia s-au pus ciresele fara samburi. Cu cat sunt mai multe cirese cu atat este mai buna (dupa cum se poate vedea in poze, eu nu am pus asa multe cirese). O punem in cuptor si din cand in cand ne mai aruncam cate un ochi la ea. Cand incepe sa se rumeneasca deasupra facem testul cu scobitoarea. Daca trece testul cu brio o scoatem si o lasam la racit. Racita fiind presaram zahar pudra peste ea si taiem o felie pentru a-i face proba.


Cum a fost?
Hmmm, sincera sa fiu aveam alte asteptari. E buna, dar cert este ca avea nevoie de mai multe cirese. Compozitia din interior este precum o budinca de vanilie.
Pe viitor am sa o incerc cu visine.

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu