sâmbătă, 23 martie 2013

SEMNE DE CARTE – “Fluturi”




In urma cu cateva luni am citit intamplator unele comentarii facute la adresa unei carti. Pe moment mi-a atras foarte mult  atentia, dar tot asa de repede am si uitat de ea.
Zilele trecute, dand o tura prin librari am vazut-o pe raft. Nu am stat mult pe ganduri si mi-am cumparat-o.
Cartea se numeste “Fluturi” – Irina Binder. (cartea cuprinde 2 volume)


Asa ca am profitat de ocazie si am realizat 3 semne de carte, in ton cu numele cartii.

Inca nu m-am hotarat pe care sa il aleg. 



















Vad numai…
fluturi…fluturi….fluturi…


3 comentarii:

  1. Îți mulțumesc cu toată inima că ai cartea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adina,

    adauga inca un semn de carte tot cu fluturi unui roman miraculos ce iti schimba viata dupa ce il citesti - "Insula fluturilor" de Sorina Popescu aparut la Editura Scrisul Romanesc. Cuvintele sunt prea sarace pentru a ti-l descrie... e pur si simplu o carte-bijuterie...

    RăspundețiȘtergere